Wat zie ik nou weer / What’s that I see   4 comments

 

Ben ik lekker vroeg in het bos aan het wandelen met Diesel. Lekker temperatuurtje, zachte verfrissende regen. Genieten. Na een uurtje op de terugweg naar de auto en wat zie ik?

—o0o—

I’m nice and early out walking in the woods with Diesel. Nice temperature, soft refreshing rain. Enjoying it. After about an hour we’re walking back to the car and what do I see?

 

20140721_084929

20140721_084930

Posted 21 juli 2014 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , , , , , ,

4 responses to “Wat zie ik nou weer / What’s that I see

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    en gelijk maar ff een tukkie gedaan 🙂
    ja Duitsland heeft deze youtube filmpjes geblokkeerd wegens auteurs rechten op de muziek
    maar ik heb het via dat 2de plaatje mooi omzeilt
    zal naar he werk
    geniet de dag

  2. Dat is dus duidelijk iets wat daar niet hoort te liggen Bea,sommige mensen leren het nooit.

  3. Natuurlijk heerlijk zacht op je rug liggend en kijkend naar de wuivende boomtoppen dromend van ………………….. 🙂

  4. De lui die het hebben achter gelaten zijn niet zo netjes, maar het lag vast lekker onder de bomen Bea 😉

Geef een reactie

