Had er niet veel zin in / Didn’t really feel much like it   5 comments

 

Had niet veel zin in bloggen. Vergeleken met de gebeurtenissen rond vlucht MH17 lijkt de rest zo triviaal. Maar afgelopen week waren er toch wat momenten die me even opfleurden, zoals bijvoorbeeld vrijdagochtend, toen Diesel en ik tijdens onze ochtendwandeling een vos zagen. Voor het eerst in al de jaren dat ik hier al door het bos dwaal . En de eerste bloem die zich ontvouwde in de Gloriosa die ik van vorig jaar heb overgehouden. Alle beetjes helpen.

—o0o—

Didn’t really feel much like blogging. In comparison to the events concerning flight MH17 the rest seems so trivial. Yet in the past week there were a few moments that cheered me up a bit, like for instance Fridaymorning, when Diesel and I saw a fox on our morning walk. For the first time in all the years that I roam the woods here.

And the first flower that unfolded in the Gloriosa I kept over Winter. All these little things help.

1     2     3

 

5 responses to “Had er niet veel zin in / Didn’t really feel much like it

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    een mooie bloem
    en vast ook een mooie wandeling
    ik stond ff stil bij MH17 op m’n blog , nadat ik op SPL langs de bloemenzee liep
    morgen loop ik langs de Noordzee en maak he koppie weer leeg
    fijne dag nog

  2. Die vreselijk ramp, heeft een behoorlijke impact op de meeste mensen Bea.Gelukkig zijn er dingen die je een beetje kunnen opfleuren.

  3. Het zijn de kleine dingen die ’t doen Bea

  4. Wat er ook aan ellende gebeurt Bea, het leven gaat door en dan komen de mooie kleine dingen ook weer op ons pad, geweldig om een echte vos te zien en de bloemen zijn prachtig!

Geef een reactie

