Ondertussen / In the meantime   5 comments

2014-08-10 11.03.04

in mijn tuintje, duurt het niet lang meer of ik kan de appels van mijn miniboompje plukken en smikkel ik nog steeds van de aardbeien, snoepkomkommertjes en tomaatjes.

—o0o—

in my garden, it won’t be long before I can pick the appels from my mini-tree and I’m still snacking strawberries, small cucumbers and tomatoes.

 

20140528_201407

Posted 27 augustus 2014 by Cybermum Netherlands in Hobby, tuinieren

Tagged with ,

5 responses to “Ondertussen / In the meantime

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk om dit allemaal in je eigen tuin te hebben, zo heb je een appeltje voor de dorst Bea.

  2. mogge Bea
    ik zou zeggen , smakelijk
    geniet de dag

  3. Je bent een echte tuinder ! Mmmm lekker.

  4. tjaaaa fruit uit eigen tuin en met liefde geteeld heeft absoluut meerwaarde Bea

  5. Wat een mooi fruit Bea, een enorme aardbei ook! Dat zijn tenminste verse aardbeien, als je ze tegenwoordig koopt zijn ze na twee dagen weg en nog peperduur ook!

Geef een reactie

