Mijn tuinlui / My gardeners   8 comments

20140901_173239

Gistermiddag heeft zoon S. mij geholpen met wat snoeiwerk in de tuin. En ook Diesel bood spontaan zijn hulp en die van zijn muis aan.

—o0o—

Yesterday afternoon son S. helped me with some pruning in the garden. Diesel also offered his help and that of his mouse.

 

8 responses to “Mijn tuinlui / My gardeners

Subscribe to comments with RSS.

  1. en zo samen , komt het mooi klaar

  2. hahaha zie nu de reactie pas , ja net thuis van het werk , werk ik mij door de vele mails en cq reacties
    ik weet niet wat in de buurt is , wel dat het een prachtig gebied is

  3. Fijn dat je zo’n goede hulp hebt Bea, Mandy helpt ook (van de wal in de sloot) leuk om te zien dat Diesel een knuffel heeft!

  4. Dit is voor het eerst dat ik Diesel zijn knuffeltje zie, leuk hoor Bea. Met zoveel hulp was het snoeiwerk natuurlijk een fluitje van een cent.

  5. En dan nog het onkruid tussen de stenen uittrekken. en het is allemaal zo zinloos hé ……… binnen de kortste tijd groeit het weer tot over je oren😦

  6. Leuk hoor zoveel hulp.Groetjes Anna.

  7. Ben je fan van Daniel? Dit vind ik zo’,n mooi Liedje.

Geef een reactie

