De afgelopen dagen / The past few days   8 comments

 20140914_125559 20140914_125309 
 

was er weinig voor anderen interessants te melden. Vrijdag toestanden in de buurt waar ik niet over zal uitwijden.
Zaterdag was er kennelijk een of andere familiedag en er was een puzzeltocht uitgezet in ons bos. Dus hebben Diesel en ik ons maar wat verder van de min of meer gebaande paden begeven om de deelnemers te vermijden. (Zie foto’s) Hier lopen wij veel minder kans om iemand tegen te komen. Ik hou niet zo van drukte op onze wandeltochten.
De zondag is rustig verlopen, maar gistermiddag was een duur middagje. Ben naar de garage geweest omdat naaf en lager van één van de achterwielen vervangen moest worden. De rekening was niet kinderachtig.

—o0o—

there was nothing much of interest to others to report. Friday there was a bit of trouble in the neighbourhood on which I shan’t dwell.
On Saturday there was some sort of family-day and a treasure rally had been charted in our wood. So Diesel and I went a bit further from the more or less beaten track in order to avoid the participants. (See pictures)
Sunday was nice and quiet, but yesterday I had a quite expensive afternoon. Went to the garage because hub and bearing of one of the hind wheels had to be replaced. The bill was nothing to sneeze at.

 
 20140914_125623 

8 responses to “De afgelopen dagen / The past few days

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wandelen doe ik ook het liefst in alle rust hoor Bea, van al die drukte moet ik ook niets hebben. Het is toch wel even een tegenvaller, wanneer je een gepeperde rekening krijgt…..niet leuk!

  2. ha die Bea
    mijn idee , weg van de drukte , heerlijk wandelen in alle rust
    doe ik morgen ook weer
    ja garage is altijd duur en valt nooit eens een keertje mee

  3. Mooie foto’s en heerlijk rustig. Jammer van de rekening anders was het een top week.
    Groetjes

  4. Als iedereen graag in een rustige omgeving wandelt word dat nog moeilijk in ons kleine landje🙂 diesel maakt het niet uit maar jij moet natuurlijk wel oppassen dat je niet ergens achter blijft haken op de smalle paden

  5. Ach af en toe eens mensen tegenkomen vind ik wel leuk hoor Bea, even een praatje! Leuke foto’s van Diesel en zoals Henk al zegt als iedereen het liefst wandelt in een rustige omgeving wordt het nog een hele toer, behalve hier in Buitenpost, ruimte en stilte genoeg.

  6. Achja, je komt er wel eens eentje tegen hè. Ideaal is als je al het natuurschoon ongestoord kunt opnemen maar helaas is het land daar te klein voor. In toeristische gebieden, zoals hier bijvoorbeeld, is het helemaal feest als je er een keer op uit wilt. Heeft de vent ondertussen nog een dikkere pluimstaart gekregen of vergis ik me?

  7. Mooi dat het bos zo groot is dat je kunt uitwijken naar rustiger paden toch?

Geef een reactie

