Kiekeboe / Peekaboo   9 comments

Posted 28 september 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , , , ,

9 responses to “Kiekeboe / Peekaboo

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met het kiekeboe spel zorg ik altijd dat mijn leenhond ook op mij blijft letten.
    Onverwacht afslaan van een vaste looproute geeft ook een leuke reactie.

    Vriendelijke groet,

  2. leenhond = dat de hond van Leen
    leuk gedaan Bea

  3. Verstoppertje spelen lukt natuurlijk nooit Bea, Diesel vindt je altijd! Erg leuk om te zien!

  4. mogge Bea
    dank je voor je lieve wensen , ja mijn weekend valt deze week op woensdag en donderdag🙂
    geniet de dag

  5. Hahaha…leuk hoor Bea.

  6. Danke dir ich wünsche dir auch eine gute Woche mit viel Sonnenschein lieber Gruß Gislinde

Geef een reactie

