Influiten   7 comments

Posted 11 oktober 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , ,

7 responses to “Influiten

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Bea
    je kan goed fluiten jij
    en Diesel luistert ook gelijk
    wens je een fijne zondag

  2. Ja Karel, daar heb ik een speciaal fluitje voor op de langere fluit op de foto. De kleinere rolfluit gebruik ik voor andere commando’s.
    aan de muur photo 20141002_194851_zps4d82e685.jpg

    • Ow en als Diesel gelijk luistert krijgt hij een beloninkje (met stem of iets lekkers). Maar als hij niet gelijk luistert maar z’n tijd neemt dan zeg ik als hij dan bij me is: te laat!, negeer hem verder en loop door. Dat kent hij al precies en hij komt tegenwoordig vrijwel altijd gelijk.

  3. Wünsche einen glücklichen schönen Sonntag liebe Grüße Gislinde

  4. oh en ik maar denken wat kan Bea goed fluiten 🙂 nee hoor ik wist het wel
    net thuis van een heerlijk wandelingetje zal ik zo ff het zweet afspoelen en wat eten , ja wilde nog wel zweten , heerlijk weer , en nog
    geniet er van

  5. Zo’n fluitje en Diesel samen zijn toch echt goud waard hoor Bea, je zult wel verschillende toontjes fluiten neem ik aan. Ik denk dat het toch wat beter gaat allemaal als met roepen, erg leuk om te zien!

Geef een reactie

