Waar vind jij dit op lijken? / What do you think this looks like?   9 comments

 

wat ruik ik / what do I smell

wat ruik ik / what do I smell

 
vreemd / strange

vreemd / strange

 
waaaah, een monster

waaaah, een monster

 
waar vind jij het op lijken / what do you think it looks like

waar vind jij het op lijken / what do you think it looks like

 

9 responses to “Waar vind jij dit op lijken? / What do you think this looks like?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tsja, als ik door de ogen van Diesel kijk denk ik dat het een grote groene grotten griezel is, prachtig die kleuren van de herfst!

  2. mogge Bea
    een groene buffel , was mijn 1ste gedachte
    ja er zijn mooie fantasie dingen uit de natuur te halen
    of Diesel er ook zo over denkt , geen idee
    maar die geniet zeker net zo van de natuur als wij
    fijn weekend

  3. De laatste twee foto’s zijn leuk Bea. Goed opgemerkt

  4. Foto 2 is mooi hoor Bea, hoewel je zo’n groene griezel natuurlijk liever niet tegenkomt.

  5. de eerste foto kan ik niet beschrijven
    de 2e foto lijkt voor mij op een katte kopje
    de 3e en 4e foto lijken inderdaad op een buffel
    goed gefotograveerd bea

  6. Einen schönen Sonntag schöne Bilder liebe Grüße von mir wünsche eine gute neue Woche Gruß Gislinde

  7. ha die Bea
    ja dit gebeurd nog steeds soms , ik weet nu wat het is , en pas m’n ritme er op aan , kan soms dagen duren voor het los komt
    was ondanks alles toch nog ff weg te wandelen
    fijne avond

  8. Een bizon…………………… hoe ist skeet?

Geef een reactie

