11 november 2014 / November 11, 2014   6 comments

 
20141110_092628 
 

Mme Alfred Carrière bloeit nog steeds, terwijl de Prunus subhirtella “Autumnalis”, die nog niet al z’n blad verloren heeft, ook al begint te bloeien. Trouwens Paul’s scarlet climber bloeit ook nog. Maar die heeft inmiddels bijna geen blad meer over.

—o0o—

Mme Alfred Carrière is still flowering, while the Prunus subhirtella “Autumnalis, that has not yet lost all of its leaves, is also beginnning to flower. By the way Paul’s scarlet climber is still flowering too. But it has almost lost all of its leaves by now.

 

20141111_110952

Posted 11 november 2014 by Cybermum Netherlands in tuinieren

Tagged with , , ,

6 responses to “11 november 2014 / November 11, 2014

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    ja overal zie je nog wel bloemen die het dit jaar lang uithouden
    en geen zin in narigheid las ik , nu je hebt gelijk hoor , ik ook niet
    heb prima geslapen en zo ik me voel is de nachtdienst uit het lijf en kan ik weer slapen in de nachten
    geniet de dag

  2. De rozen bloeien lang dit jaar Bea, en die bij jou bloeit erg mooi!

  3. Mooi. Over de laatste foto moest ik even denken …… origineel

  4. mogge Bea
    dus je kwam een bekende plek tegen , als ik zo lees bij de info , moet het er mooi zijn , nu ik ga het bekijken , net als jullie eerder dit jaar al deden
    geniet de dag

  5. Stunning gallery as always⭐
    Wonderful photographs. Best wishes to you!, Aquileana😛

Geef een reactie

