Mijn weekend / My weekend   7 comments

20141115_105927

20141013_190206

20141019_104049

Posted 15 november 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , , , ,

7 responses to “Mijn weekend / My weekend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geen beter leven als een honden leven……bij ons dan….. 🙂 🙂

  2. met dit weer zou ik ook niet naar buiten ,maar lekker op m,n bed blijven liggen
    groetjes
    maria

  3. Heerlijk op je rug liggend genieten van je favoriete TV kanaal …… Animal planet ? 🙂

  4. op een boodschap doen na , lijkt het mijn zaterdag wel
    en ook morgen niet zo veel verschil
    geniet het weekend

Geef een reactie

