Die gaat nergens heen / She’s not going anywhere   6 comments

 

Daar zorg ik op deze manier wel voor.

 2014-11-17 15.31.23
 

This is the way I see to that.

 

Posted 18 november 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

6 responses to “Die gaat nergens heen / She’s not going anywhere

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ohhh wat een lief gezicht Bea, gelukkig ben je niet dik anders was de bank te smal 😉 Mandy ligt ’s avonds tussen mijn benen en als ze even wakker wordt moet ik haar kriebelen dan valt ze weer in slaap. Wat zijn het toch geweldige kinderen die van ons!

  2. mogge Bea
    dus Diesel bang dat je zonder hem aan de wandel gaat , nu dat zal niet snel gebeuren zo 🙂

  3. Hahahaha……wat een leuk gezicht Bea!

  4. Lekker knuffelen met het baasje. dit soort honden schijnt dol op zweetvoetjes te zijn 🙂

  5. mogge Bea
    en heb je al zweet voeten 🙂
    ik maakte de wandeling die je zag afgelopen dinsdag hier bij mij achter
    vandaag start ik weer in Arnhem en wandel naar Wolfheze
    geniet de dag

Geef een reactie

