Sperwer met groenling / Sparrowhawk with European greenfinch   16 comments

 sperwer met groenling (2) 

Posted 3 december 2014 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Natuur

Tagged with , , , , ,

16 responses to “Sperwer met groenling / Sparrowhawk with European greenfinch

Subscribe to comments with RSS.

  1. pracht opname Bea

  2. Een hele bijzondere en mooie opname Bea, dit hoort ook bij de natuur hè?

  3. De natuur is wreed maar rechtvaardig, een heel mooie opname van de brutale sperwer, nog een heel fijne dag Bea!

  4. Prachtig geschoten Bea, beter jij dan een jager.🙂 🙂

  5. Wel altijd oppassen met Diesel met restanten wild.

  6. Zo wreed als de natuur kan zijn, zo mooi zijn de foto’s.
    Vriendelijke groet,

  7. Een glorieus fotomoment Bea … ondanks halfverkleumde vingers

  8. ha die Bea
    klopt wandelen warmt goed op , maar met deze schrale wind is het mij wat te gek , komende week heb ik weer wat dagen vrij en ik heb al wat routes klaar liggen , kan wel een rondje maken hier achter in het bos , zie nog wel
    wens je een goede nachtrust

  9. Als ik het goed heb, ben je vandaag jarig Bea, en daar kom ik je even van harte mee feliciteren. Ik wens je een hele fijne dag.

  10. Schönes Bild liebe Grüße und einen schönen Donnerstag wünsche ich gruß Gislinde

Geef een reactie

