En vanmiddag / And this afternoon   5 comments

 20141207_124656 
20141207_124657 
20141207_130429 
20141207_130626 
20141207_130633 (2) 

Posted 7 december 2014 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , , ,

5 responses to “En vanmiddag / And this afternoon

Subscribe to comments with RSS.

  1. al in al een heerlijke dag
    nu lekker slapen

  2. Zo, ik ben weer boven water😉 wat een hectische tijd, maar Sint is weer naar huis😉
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik zag dat je jezelf een mooi cadeau hebt gegeven, daar heb je idd vast nog jaren plezier van!
    En wat een mooie foto’s van Diesel weer. Wat heerlijk ook dat jullie er zo vaak op uit gaan, genieten van alle seizoenen!
    x

    • Kweenie of en waar je dit antwoord binnenkrijgt, maar ik zet het voor de zekerheid ook nog wel op Lerato’s kidzsite. Lees de verhalen daar trouw en weet dus hoe hectisch het was voor je. Vind het trouwens heel leuk dat Lerato, als ze niet op school zit ofzo, zo goed helpt met de opvangkindjes. Het is een echte lieverd.

  3. De laatste foto is een plaatje hoor Bea.

  4. Mooie foto’s Bea, zelf ga ik voor foto 2, wat een lief koppie!

Geef een reactie

