kerstkaart   13 comments

Kerstkaart 2014 - versie 2 - kopie

Ben voorlopig incommunicada. Meld mij vanzelf weer.

Posted 20 december 2014 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with ,

13 responses to “kerstkaart

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik weet niet wat er is gebeurt, maar in ieder geval heel veel sterkte en ondanks dat toch wel fijne dagen toe gewenst
    groetjes
    maria

  2. Sterkte met je gezondheid!
    Beterschap en een spoedig herstel.
    Ik wens je toch een Fijne Feestdagen toe.

    Vriendelijke groet,

  3. Hallo Bea. Wat een naar bericht. Ik hoop dat je gauw weer het ziekenhuis mag verlaten en het voor jou en je maatje toch ook fijne kerstdagen worden. Sterkte en Beterschap. Groetjes Anna

  4. Niet meegekregen dat je ziek bent Bea, maar mocht dat zo zijn dan van harte beterschap. Je hebt een prachtige kerstwens gemaakt en ik hoop dat jouw feestdagen toch mooi zullen zijn en voor 2015 veel gezondheid en voorspoed.

  5. nou Bea dat is niet mis
    ik wens je dan ook heel veel sterkte toe met het revalideren, het heeft zeker tijd nodig
    groetjes
    maria

  6. Ein schönes Bild wünsche von Herzen ein gutes und schönes Wochenende lieber Gruß Gislinde

  7. Ik dacht…wat is het toch stil… lees ik de reactie’s door, begrijp ik dat je aan het revalideren bent!!
    Jeetje Bea, das niet leuk😦 Hopelijk verloopt het voorspoedig!! Veel sterkte, en alsnog de beste wensen, die kun je nu zeker wel gebruiken!!
    Dikke zoen van ons!!

  8. Vandaag dacht ik aan je. Hoe zou het met Bea zijn. Dus je even aangeklikt. Je hebt wel een smak gemaakt zeg zo te lezen. Heel veel sterkte en voorspoedig beterschap.😦

    • Dankjewel. Het gaat gelukkig wel steeds ietsje beter. Maar ik zal blij zijn als ik ook de schouder weer mag gaan belasten. Dan lijkt het niet meer zo ver af voor ik tenminste weer naar huis kan. Niet dat ik er dan al ben, maar toch.

Geef een reactie

