Om steeds opnieuw moeten uitleggen te voorkomen / To prevent having to explain again and again   7 comments

 

Toch maar even voor degenen die mijn antwoorden op sommige eerdere reacties niet hebben gelezen:
Op 18 december 2014 heb ik ‘s-avonds laat een ongeluk gehad en ben lelijk komen te vallen. Heb naast een fraai blauw oog een barstje in de (rechter) oogkas opgelopen en had de arm uit de kom, een deukje/breukje in de kop van de arm (Hill-Sachs laesie), plus een gebroken schaambeen. Dit alles ook rechts. Gevolg: 4 dagen ziekenhuis en 7 weken revalidatiecentrum.

—o0o—

For those who hven’t read my answers to some previous reactions anyway:
On December 18 2014, late in the evening I had an accident and had a nasty fall. In addition to a beautiful black eye I suffered a crack in the (right) eye socket, an anterior shoulder luxation with a Hill-Sachs lesion, plus a fractured pubic bone. All this on the right side. Result: 4 days hospital and 7 weeks rehabilitation center.

19 december 2014

19 december 2014

2 dagen later / 2 days later

2 dagen later / 2 days later

nog eens 10 dagen later / another 10 days later

nog eens 10 dagen later / another 10 days later

Diesel op bezoek / Diesel visiting

Diesel op bezoek / Diesel visiting

maakte me gelijk aan het lachen / immediately made me laugh

maakte me gelijk aan het lachen / immediately made me laugh

7 responses to “Om steeds opnieuw moeten uitleggen te voorkomen / To prevent having to explain again and again

Subscribe to comments with RSS.

  1. nou bea de foto,s zien er niet al te fraai uit
    die blauwe plekken zullen nu wel weggezakt zijn
    met de arm en het oefenen met lopen ben je ws wat langer bezig
    maar je hebt fysio en je bent ook zelf lekker bezig begrijp ik
    dus ook dat komt weer goed
    groetjes
    maria

  2. Wir wünschen beste Genesung. Wolfgang.

  3. ha die Bea
    als ik de laatste foto zie , waar je het uit schatert van het lachen
    dan weet ik zeker dat je al heel veel beter in je vel zit
    houd vol de mooie tijd van struinen samen met Diesel komt er weer aan

  4. Dat is me een lelijk oogje Bea ! Zo’n ket heb ik als kind ook ooit gehad en weet je hoe ? Ik was vroeger wél een kwajongen en vroeg aan mijn buurjongen “willen we eens vechten ?” Ik had een dikke balpen vast (je kent dat wel, zo eentje met 4 kleuren) en ik zat op mijn knieën. Hij sprong op mijn rug en ik werd natuurlijk prompt naar beneden gedrukt, recht met m’n oog op die balpen. Ik had m’n oog kwijt kunnen zijn maar het was er net naast, maar wel op mijn ooglid natuurlijk.
    Bij jou waren de oorzaken natuurlijk anders en de gevolgen toch heel wat erger, maar ik ben blij dat het allemaal goed geneest !! En als je goed met Diesel kan lachen dan gaat het de goede kant op.

  5. Oopsiedaisy Bea……….dat ziet, of eigenlijk zag, er niet best uit. Dat moet pijn hebben gedaan. Wat een ellende. Maar zoals hierboven ook al is gezegd: je zit te schateren bij het zien van Diesel. Of misschien zei hij wel iets leuks tegen je, jij verstaat ‘m tenslotte. Gelukkig komt aan alles een einde, ook aan misère. Ik ben blij voor je! ♥

  6. Oh!…. what a bad moment…. I hope you completely got over it!… By the way, It seems your dog brought you Joy those days! 😀
    All the best to you. Aquileana ⭐

Geef een reactie

