Hoera ! / Hurray !   3 comments

 

Het is me vanochtend voor het eerst weer gelukt om zelf m’n sokken aan te trekken. En de met de fysio heb ik afgesproken dat, als ik het hele weekend zonder de vierpoot kan lopen, het ding terug kan naar Medipoint. (Dat wil overigens nog niet zeggen dat ik dan buiten aan de wandel kan/mag.)

—o0o—

This morning I succeeded for the first time in putting on my socks myself again. And the physiotherapist and I came to the agreement that if I can walk the whole weekend without that fourlegged stick I can return the thing to Medipoint. (That does not mean that I can go for walks outside by the way.)

 
 

3 responses to “Hoera ! / Hurray !

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha die Bea
    Keulen station rijden we net binnen ik ben op weg naar de sneeuw voor een week , zie blog
    Vind het mooi zo je dit schrijft , houdt vol
    Lieve groet. Karel

  2. LG. Wolfgang

  3. Het zal nog wel een poosje duren, maar er zit vooruitgang in Bea, mooi om te lezen.

Geef een reactie

