Feest! / Party!   8 comments

 dag 0 reu 3 c

 

Het is vandaag alweer 6 jaar geleden dat Diesel werd geboren. Feest dus vandaag!

—o0o—

Today it’s already 6 years ago Diesel was born. So today we party!

 

Posted 28 februari 2015 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

8 responses to “Feest! / Party!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hieper de piep….hoera…… Gefeliciteerd met Diesel…en een poot van Boris… -o0o-

  2. Dat is een feestje waard hoor Bea, gefeliciteerd!

  3. Gefeliciteerd van Izzy en Lola!!!!

  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van Diesel Bea, wat gaat de tijd toch snel, leuk om de foto te zien. Een knuffel voor Diesel van mij en veel likjes van Mandy.

  5. Hiep Hiep Hoera ! Ik heb geen hond(je) dat pootjes kan geven, dus knuffs van mij dan !!

  6. mogge Bea
    ik had een heel fijne week
    nu terug thuis wat inhalen overal
    kom ik je 2 x feliciteren , met de sokken en met Diesel
    geniet de dag

  7. Awesome~ Thanks for sharing and wishing you a great sunday and week ahead. Aquileana😀

Geef een reactie

