Het wordt tijd … / It’s time …   6 comments

 

… voor een update. Zondagmiddag heb ik (met zoon L. links naast me voor het geval dat) de straat tot aan het ene einde uitgelopen en weer terug. Voor het eerst weer schoenen aan, maar m’n strikdiploma heb ik nog niet. L. heeft m’n veters moeten strikken.

En nadat ik zaterdag en zondag op mijn verzoek geen thuiszorg heb gehad, hebben we vanochtend een evaluatie gehad en ik heb het voor elkaar: geen thuiszorg meer. Was heel tevreden met de dames van Buurtzorg Markelo, maar ben toch blij dat ze niet meer komen.

Nu alleen nog 2x per week fysio voor de schouder. Dat gaat nog wel even duren. Maar ik ben vastberaden. Dat gaat ook helemaal goed komen.

—o0o—

… for an update. Sunday afternoon I walked (with son l. at my left side just in case) down the street and back again. For the first time I wore shoes again, but I could not yet tie my laces so L. had to do it for me.

And after Saturday and Sunday I didn’t have home care (at my own request), this morning we had an evaluation and I got my way: no more home care. I was quite satisfied with the ladies of Neighborhood Care Markelo, but I’m still glad they won’t come anymore.

Now only the physical therapy twice a week for the shoulder. That’s going to take some time. But I am determined. That is also going to be fine.

 

6 responses to “Het wordt tijd … / It’s time …

Subscribe to comments with RSS.

  1. klinkt goed
    suc6 verder Bea

  2. Fijn dat het de goede kant weer op gaat Bea.

  3. het gaat dus de goede kant met je op
    de rest komt ook goed met jou
    groetjes
    maria

  4. Alle goede dingen komen langzaam Bea, maar het gaat goed komen, het mooie weer zal helpen.

  5. Wat lees ik allemaal goede dingen op je blog Bea! Wat fijn!!
    Nog gefeliciteerd met Diesel ook!
    En veel succes met je verdere herstel, maar jij komt er wel🙂 net als dat strikdiploma😉 haha!

Geef een reactie

