Sinds de vorige keer / Since the last time   7 comments

 

Sinds de vorige keer ben ik gelukkig goed vooruit gegaan. Ik loop nu elke dag tweemaal alleen met Diesel in het bos. Eénmaal 3 kwartier en éénmaal een uur. En dat gaat heel goed. Zelf word ik er heel blij van en Diesel ook.
Tot nu toe kwam de fysiotherapeut nog 2x in de week thuis, maar vanaf morgen ga ik voor de behandelingen zelf naar het Medisch Centrum. Als dat goed gaat hoef ik hopelijk nog maar 1x in de week.

—o0o—

Since the last time I have made good progress I’m happy to say. I now walk twice every day in the woods alone with Diesel. Once 3 quarters of an hour and once an hour. And that goes very well.
It makes me very happy and Diesel also.
Until now the physiotherapist came to the house 2x a week, but as from tomorrow I’ll go to the Medical Center for the treatments myself. If that goes well I hopefully needn’t go more often than 1x per week.

 

7 responses to “Sinds de vorige keer / Since the last time

Subscribe to comments with RSS.

  1. nou dan ga je zeker flink vooruit
    hopelijk hoef je vanaf morgen inderdaad nog maar 1x fysio
    groetjes maria

  2. dat zijn goede berichten en beide blij
    lieve groet , Karel

  3. Dat is hartstikke mooi Bea, voor de zomer écht begint, ben je hopelijk weer helemaal de oude hoor.

  4. dat is een goed bericht , groetjes

  5. en bea hoe gaat het nu ? heb je nog steeds 2x fysio ? of is het nu 1x per week
    hopelijk gaat het lopen steeds beter
    grmaria

    • Het gaat hartstikke goed hoor Maria. Ik ga 1x per week naar het Medisch Centrum voor fysiotherapie. Ik loop 2x per dag met Diesel in het bos of op de hei en sinds 1,5 week laat ik hem verder ook zelf weer aangelijnd uit.🙂

Geef een reactie

