Weer eentje / Another one   7 comments

20150624_084217

Vanochtend vonden we er wéér eentje. Deze was nog iets kleiner dan die van gisteren. Ik vraag me af wat er aan de hand is.

—o0o—

This morning we found another one. This one was even a bit smaller than the one we found yesterday. I wonder what is going on.

Posted 24 juni 2015 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , , , ,

7 responses to “Weer eentje / Another one

Subscribe to comments with RSS.

  1. dat is wel veel 2 in 2 dagen
    erg triest om dat zo te zien liggen
    groetjes
    maria

  2. Ik kwam eventjes bij je kijken, tref ik deze foto(‘s) aan…. wat ontzettend sneu en naar om te zien.
    Het is de natuur, maar deze zijn nog wel heel erg jong….. wel typisch inderdaad, de 2de in 2 dagen. Hopelijk volgen er niet nog meer!

  3. dat asria john dit leuk vind begrijp ik niet
    en Bea , heb je al navraag gedaan bij de beheerder van het terrein al daar , weten ze er van
    slaap wel even zo goed

  4. zijn ze door een ongeluk gedood?? of op en andere manier om het leven gekomen (door ziekte of zo)
    groetjes
    maria

Geef een reactie

