Brave hond / Good dog   12 comments

20150627_130221

Netjes 4 minuten down gebleven, terwijl ik uit zicht was. En toen vond hij natuurlijk dat hij een beloninkje verdiend had.

—o0o—

Stayed down for 4 minutes while I was out of sight.  And then ofcourse he thought he’d deserved a treat.

20150627_132141

Posted 29 juni 2015 by Cybermum Netherlands in Diesel

Tagged with , , , , , , ,

12 responses to “Brave hond / Good dog

Subscribe to comments with RSS.

  1. dat is me ook wel erg lang hoor🙂
    wat een mooie kop heeft Diesel toch

  2. Mijn complimenten, dat was altijd het onderdeel dat bij ons het moeilijkst was, te nieuwsgierig waar ik was.🙂 -) -)
    En je weet…een onderdeel een nul en je kan naar huis…..honderden kilometers gereden…….

  3. Wanneer Diesel je zo aankijkt, kan je die beloning natuurlijk niet weigeren Bea, en hij had het ook echt verdiend hoor.

  4. Geweldig dat Diesel zo braaf is, dat moet ook beloond worden Bea, mooie foto’s heb je gemaakt!

  5. En daar doet ie ’t voor hé 🙂

  6. ha die Bea
    dat is een kiekje dat ik maakte tijdens een wandeling langs de IJsel
    en een PowerPoint maakster , deed in de pps welk in het fototje zit , al mijn fototjes gebruiken , voelde mij vereerd

  7. Good boy, and he knows it!🙂

  8. Ja voor een koekje doen ze veel. Wat heb jij gedaan in die 4 min ? ( :

  9. hoi Bea houden jullie het nog een beetje vol met deze warmte daar in Overijssel ??
    diesel zwemt zeker nu erg veel om af te koelen, hij zal dat geen straf vinden denk ik
    gr
    maria

    • Het is nog te doen hoor. Vanochtend zijn we extra vroeg naar het bos gegaan en hebben extra lang gelopen. Het was nog lekker koel. Verder worden het met die hitte rondjes om de kerk vrees ik. Net genoeg voor p&p. 😆

Geef een reactie

