Goed nieuws / Good news   8 comments

 

Vanochtend, nadat ik weer een aantal martelwerktuigen had gebruikt en nadat de fysio mij nog even flink onder handen had genomen, heeft ze weer het e.e.a. opgemeten. Zonder hulp blijk ik de arm recht vooruit en zonder hulp tot 153 graden omhoog te krijgen en met doordrukken van de fysio 162 graden. Zijwaarts krijg ik de arm zonder hulp tot 160 graden omhoog.

En dan nu het beste nieuws: IK HOEF NIET TERUG TE KOMEN !!!

De fysio vindt de beweeglijkheid goed. De kracht moet vanzelf terugkomen door m’n dagelijkse bezigheden. Er zijn ook nog wat dingen die ik niet kan. Als dat te lang duurt moet ik bellen.

Zegt ze: “nu lijk je me niet een type dat gauw zal bellen, maar dan bel ik zelf wel.” (snappen jullie dat nou?)

—o0o—

This morning, after I had used some instruments of torture and after the physiotherapist had tortured me some more, she took some measurements again. It turned out that, without help, I got the right arm forward and up to 153 degrees and with her pushing to 162 degrees. Sideways without help I got it up to 160 degrees.

And now the best part: I DO NOT HAVE TO GO THERE AGAIN !!!

The physio thinks the mobility is good. The strength must come back naturally through my daily activities. There are also some things I cannot do as yet. If it takes too long I must call her.

Says she: “Now, you do not strike me as the type that will call me soon, but no problem, I’ll call you myself.” (do you understand that?)

 

8 responses to “Goed nieuws / Good news

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is niet slecht denk ik dan ga zo door

  2. Een rondje klootschieten zal er nog wel niet inzitten maar het is wel mooi als het bewegingsapparaat weer naar redelijk behoren functioneert

  3. ik begrijp die fysio wel want volgens mij ben je niet het type wat snel zal bellen als het niet gaat
    maar wel heel fijn dat je niet meer hoeft terug te komen
    ik denk dat de rest ook wel goed komt hoor effe geduld daarmee
    groetjes maria

  4. Ik begrijp hoe blij je bent. Ik ben 2 maanden 2 maal per week bij de fysiotherapeut geweest en wat was ik blij toen het voorbij was.

  5. zeker een goed bericht Bea
    nu samen met Diesel er langzaam verder aanwerken
    geniet de dag

  6. mogge Bea
    dank je en geniet de dag

  7. Gefeliciteerd met het goede neiuws

Geef een reactie

