My flying Dutchman   9 comments

 5 

Posted 26 september 2015 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

9 responses to “My flying Dutchman

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een prachtige actiefoto Bea, heerlijk om te zien hoe Diesel door de heide rent. Een lieve groet van mij voor jou en een knuffel voor Diesel.

  2. Werkelijk een schitterende foto Bea, eentje om in te lijsten hoor.

  3. wat een mooie actie foto van Diesel ,het was er wel weer voor om lekker te rennen door de mooie natuur de we rijk zijn
    groetjes
    maria

  4. ha die Bea
    ja dat Jantje maakt wat mee🙂
    Diesel nog weer de hei op geweest , die begint nu aardig af te takelen zag ik gister wel , maar wat was het mooi dit jaar
    fijne avond

  5. Prachtige actieplaat van je trouwe viervoeter Bea. Rent regelrecht de camera in

  6. Knappe foto !! Diesel in actie !!

  7. Dit is een van de foto’s die Denise Visscher-Strokap gemaakt heeft tijdens onze fotoshoot op 10 sept. jl. We troffen het heel erg met het weer en zij is languit in de hei gaan liggen. Ik ben met Diesel een flink eind verder gelopen, heb hem in zit gezet en ben toen teruggelopen en iets schuin achter haar gaan staan. Toen zij het zover had heb ik Diesel geroepen en dit is het resultaat.
    Ik heb de cd met foto’s afgelopen vrijdag gekregen.

  8. Jémig wat een leuke foto! Kijk die oren dan! Heerlijk enthousiast beest!

Geef een reactie

