Al moet ik er de boom voor in / Even if I have to climb the tree for it   13 comments

 7 

13 responses to “Al moet ik er de boom voor in / Even if I have to climb the tree for it

Subscribe to comments with RSS.

  1. en is diesel een goede klimmer??
    groetjes
    maria

  2. Hahahaha…leuk hoor, daar is vast iets heel interessants te zien.

  3. tot hoe hoog komt Diesel ?

  4. Een heel erg leuke foto van Diesel, maar ik denk niet dat Diesel gaat klimmen 😉

  5. Pracht foto, hoor Bea. Hoe oud is je hond nou? Dat vroeg ik me af. 5 Jaar?

  6. Als hij het kon dat deed hij het….Diesel wordt met de dag mooier…..

  7. Curiosity killed the dog. voor hij het weet staan er een paar scherpe tanden van een boommarter in zijn zachte neus 🙂 Leuk hoe de foto de kijker nieuwsgierig weet te maken


  8. Wünsche einen schönen 3 Advent liebe Grüße von mir Gislinde

  9. Zei jij misschien tegen Diesel dat ie de boom in kan? lol

Geef een reactie

