Onderzoek en beleid / Research and policy   5 comments

 

http://edepot.wur.nl/358566

 

Dit artikel over weidevogelpredatie dateert weliswaar van oktober vorig jaar, maar vond het toch de moeite waard om hier nu aandacht aan te besteden.

—o0o—

Although this was published in October last year, I still found it worthwhile to pay attention to it here. The article is about predation on grassland birds.
Unfortunately my English isn’t fluent enough to translate.

 

Posted 9 februari 2016 by Cybermum Netherlands in Natuur, Varia

Tagged with , , , , , ,

5 responses to “Onderzoek en beleid / Research and policy

Subscribe to comments with RSS.

  1. 20 % door roofvogels en dieren en dan de rest door verkeerd landbouw beheer , als maaien en te hoge of te lage waterstand
    ik hoop niet dat dit leid tot een nog grotere slacht onder roofvogels o.a

  2. keiharde cijfers. ik hoop niet dat dit lijdt tot de aanval naar predatoren . want waarom is predatie zo hoog? weinig beschutting vermoed ik. als ik naar de velden kijk denk ik dat de eentonigheid zeker van invloed is, verkeerd tijdstip maaien dus eerst alle cijfers bekend hebben dan kun je ook conclusies trekken

  3. gister in het nieuws , grote toename kievieten in Friesland , mede door de muizenplaag eerder daar , gaf prima nest en voedsel gebied voor de vogels , vandaag zag ik een stukje over hekkenvlechters , die maken prachtige afscheidingen waar weer in genesteld kan worden , allemaal goede dingen en komt de vogel en wild stand ten goede

    ik sluit zo af en zal rustig slapen🙂
    goede nachtrust gewenst

  4. Wünsche dir einen schönen Mittwoch und einen schönen Tag liebe Grüße von mir Gislinde

Geef een reactie

