Onverwachte ontmoeting / Unexpected encounter   5 comments

 

Op het moment dat ik het zag liep Diesel los. Ik fluisterde “Diesje” en dat klonk kennelijk zo dringend dat hij onmiddelijk naar mij keek. Ik gebaarde hem om bij me te komen, lijnde hem aan en gebaarde dat hij moest gaan zitten. Ook dat deed hij direct. Toen viste ik met bibbervingers mijn mobieltje uit de jaszak en probeerde het te filmen.
Hieronder zie je het resultaat.

—o0o—

At the moment I saw it Diesel was offleash. I whispered “Diesje” and that must have sounded so urgent that he inmmediately looked at me. I signalled for him to come to me, put the leash on and signalled for him to sit. He also did that immediately. Then, fingers trembling, I fished my cell out of my pocket and tried to film it.
Below you can see the result.

 

5 responses to “Onverwachte ontmoeting / Unexpected encounter

Subscribe to comments with RSS.

  1. het was volgens mij nog een jong hertje
    wel goed dat diesel zo goed luistert naar jou commando

  2. ha die Bea
    ik tref hier regelmatig hertjes op de hei , maakte er in het weekend mijn bezoek nog blij mee , die zien zo iets niet want die kijken maar 1 meter voor zich op de grond 🙂
    mooi dat Diesel zo goed luistert en er niet op afstormt , dat gebeurt helaas nog maar al te vaak
    ondanks de bibber vingers is het filmpje goed

  3. Hopelijk heft je volgende cameraatje beeldstabilisatie Bea 🙂 Toch prachtig om te zien

  4. Prachtig …je moest op Diesel letten zodat die zijn mondje hield…ik kon goed zien dat het een reekalf was…maak niks uit dat je bibberde….heb ik ook als het spannend wordt…lieve groetjes van mij

Geef een reactie

