Wie de schoen past, trekke hem aan / Whom the cap fits, let him wear it.   12 comments

In translation the titel looses its meaning.

But in Dutch it says whom the shoe fits, let him wear it.

Posted 1 december 2016 by Cybermum Netherlands in Natuur, Varia

Tagged with , , ,

12 responses to “Wie de schoen past, trekke hem aan / Whom the cap fits, let him wear it.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s van deze houten schoen Bea, mij past dat ding voor geen meter en om er nu naast te gaan lopen 😉 Goed gezien en een erg leuke titel.

  2. dat gebeurt vaak met gezegden
    maar het is een mooie foto van deze houten schoen
    al heb ik twijfels of dit natuurlijk is 🙂

  3. Deze houten schoen past mij ook niet Bea. Wel mooi gevonden en een prachtige foto van gemaakt. 👍😊

  4. Mooi foto’s bea
    Nog een paar weken en dan kan ook ik zo gaan genieten van de mooie natuur
    Ook ik ga vervroegd stoppen met werkenik kijk daar enorm naar uit
    Groetjes en fijne feestdagen alvast
    Maria

  5. EEN HELE FIJNE VERJAARDAG GEWENST BEA !!

  6. En ook nog een fijne verjaardag morgen
    Geniet ervan
    Groetjes
    Maria

  7. Goh, bea ik denk dat ik me heb vergist. Mijn outlook-agenda doet raar. Je bent nu niet jarig zeker ? Wanneer ben je ook al weer jarig ?

  8. Euhhh ? Maria wenst je ook een gelukkige verjaardag…. is het dan toch juist ?

Geef een reactie

