Snoeiwerkzaamheden / Pruning   8 comments

 

Het is er dit weekend mooi weer voor en ik kon het dus niet laten. Het mag er dan hier en daar wat akelig uitzien, maar geloof me, het komt helemaal goed.

—o0o—

This weekend the weather is just right for it and ofcourse I couln’t resist. Here and there it may look a bit ugly, but believe me, it will be quite allright.

 

 

werd hoog tijd / was about time

 

vlinderstruik /buddleja davidii

 

Paul’s Scarlet Climber – also overdue

 

 

Posted 11 maart 2017 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , , ,

8 responses to “Snoeiwerkzaamheden / Pruning

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is gewoon nodig, en met dit weer doe je het fluitend en zingend Bea. Nu is het nog wat kaal, maar dat gaat helemaal goed komen!

  2. Ja vreselijk. Ook hier stond het dorp vandaag bol van de tuinactiviteit. Nadeel van de zomer is dat ik af en toe zelf ook weer in m’n tuin sta te plukken 😦

  3. Mooi gedaan Bea. ..🙂

  4. Mooi hoor hier ook druk geweest. Alleen nog nieuwe planten volgende week.

    Hetty Rolleman
  5. Lekker bezig geweest zie ik
    Het was er ook lekker weer voor

  6. Lekker veel gedaan Bea, hoe meer gesnoeid, hoe beter alles weer gaat groeien, ik ben er echt nog niet aan toe.

  7. dat kan er weer ff tegen

  8. Het komt zeker in orde want als je niet af en toe snoeit,krijg je vaak op geschoten en weinig bloeiende exemplaren

Geef een reactie

