Ontdekking / Discovery   5 comments

 

Nèt voor Pasen heb ik vernomen dat mijn Diesel z’n vader nog leeft. Hij is al bijna 14 jaar!  Z’n baasje heeft me een paar foto’s gestuurd. Kijk, dit is er één van. Is hij niet prachtig met z’n lieve grijze koppie?

Daddy Cosmo

 

Just before Easter I found out that my Diesel’s father is still alive! He now is almost 14 years old already! His owner sent me a few pictures. Look, this is one of those. Isn’t he handsome with his sweet gray face?

Posted 17 april 2017 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

5 responses to “Ontdekking / Discovery

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is zeker een mooie en eerbiedwaardige “oude baas” Bea.

  2. Prettig Paasnieuws voor jou Bea. ☺️

  3. Wat een leuke ontdekking Bea, 14 jaar is al een hele leeftijd en vader ziet er nog steeds goed uit. Echt een erg leuk nieuwtje en Diesel lijkt erg veel op z’n vader 😉

  4. Ook de ouderdom heeft zo z’n bekoorlijkheden Bea 🙂 Diesel komt uit een sterk geslacht

  5. je kan goed zien van wie Diesel dat mooie smoeltje heeft 🙂

Geef een reactie

