Hij heeft me weer trots gemaakt / He made me feel proud again   7 comments

Er vandoor / Taking off

Er vandoor/Taking off

Vanmiddag heeft Diesel me weer trots gemaakt. Er stond een ree in het bos naar ons te kijken en de wind stond onze kant op. Toen ik dringend fluisterde “Diesel híér” sprong het ree af, maar Diesel kwam keurig bij mij.
Hij is dus ècht wildrein

—o0o—

This afternoon Diesel made me proud again. There was a deer standing in the forest looking at us and the wind blew in our direction. When I urgently whispered “Diesel híér” the deer took of, but Diesel immediately came to me.
So he truly respects game when told to.

7 responses to “Hij heeft me weer trots gemaakt / He made me feel proud again

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wildrein? Dat woord kende ik niet Bea. ☺️ Maar fijn dat je zo trots bent.

  2. nee nieuw woord ook voor mij
    maar ik ben wel blij en wel voor 3
    de ree
    Diesel en jij , alle 3 blij

  3. Bea, Diesel is zo goed afgericht dat hij op jouw commando nog een biefstuk voorbij laat lopen, maar het is knap en je kunt met recht trots op hem zijn.

  4. Terecht dat je trots op Diesel bent Bea. geweldig van hem toch?

  5. Wildrein 🙂 mooi woord eigenlijk

Geef een reactie

