Mag ik een foto van jullie maken? / May I take your picture?   6 comments

 

foto? ja hoor

 

Hallo! Hallo! Ik: Mag ik een foto van jullie nemen? Zij: Ja hoor. Met de hond?
Nou dat ging hem dus niet worden. Hond had geen belangstelling voor een fotoshoot met paarden. Hij had véél meer interesse in een andere hond die stond te springen om verderop op een zandweg uit de auto gelaten te worden, maar wier baasjes liever even wilden wachten tot de paarden weg waren. 🙂 (Dat snapte ik later ook wel. Toen die klep open ging kwam hij er luid blaffend als een kanonskogel uitgevlogen.)

—o0o—

Hello! Hello! Me: May I take your picture? They: Sure. With the dog?
Well that wasn’t going to happen. Dog was not interested in a fotoshoot with horses. He was fár more interested in another dog further down a dirt road that couldn’t wait to be let out of the car, but whose owners would rather wait a bit until the horses were gone. 🙂 (Afterwards I quite understood. When the boot of the car was opened he flew out of it like a canonball, barking like mad.)

 

6 responses to “Mag ik een foto van jullie maken? / May I take your picture?

Subscribe to comments with RSS.

  1. haha daar hebben de honden weinig interesse in dus , zijn toch 2 mooie stellen 🙂
    ik liep vorige week in de bossen bij Breda
    en maakte een foto van een mij tegemoet komende amazone , die inhield
    dus ik dacht die wil dat ik de foto wis , maar nee , ze vroeg mij of ik al wild had gezien , niet dus
    jammer zei ze , nu is het zo dat ruiters vaker wild zien , omdat het wild niet schrikt van de paarden
    maar wel van een plots stilstaande wandelaar met camera 🙂
    toch zag ik een km of 2 ä 3 later een ree 🙂

  2. Toch een mooie foto geworden Bea, ook een leuke Appaloosa waar het meisje op rijdt. Mandy vindt juist paarden leuk, maar ik moet haar dan wel in de smiezen huiden 😉 Niet alle paarden zijn lief voor honden, Diesel had gelijk, er gaat niets boven een hond.

  3. Ik denk eigenlijk dat paarden het ook niet zo op honden hebben Bea, maar de foto is heel fraai geworden.

Geef een reactie

