Bijna vergeten / Almost forgot   12 comments

 

Bijna vergeten. Diesel en ik zijn zaterdag allebei nog vreemd gegaan ook! ๐Ÿ˜‰

—o0o—

Almost forgot. Diesel and I both had an affair last Saturday. ๐Ÿ˜‰

 

hij ging vreemd met Hendrik, maar hield wel een oogje op mij ๐Ÿ™‚

 

en ik ging vreemd met Storm

 

12 responses to “Bijna vergeten / Almost forgot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg mooie en leuke foto’s Bea, de honden mogen dan vreemd gegaan zijn, het is wel een mooie man hoor ๐Ÿ˜‰

  2. Nou nou nou bea toch dat had ik niet achter jou gezocht

  3. En Storm was gefocust op zijn baasje .. maar toch blijven zitten waar je zit

  4. Tja….dit is toch duidelijk partnerruil Bea!

  5. Ja..ja….het begint met de hond……ha..ha….maar zolang er foto’s worden gemaakt….. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  6. ja best een leuke video , zal zeker ook op fb zijn ๐Ÿ™‚
    hier boven is het ook gezellig , de honden houden de baasjes en de MTBers in de gaten

  7. Prachtige honden en niets leuker dan een kennismaling onderweg.Bedankt om me te volgen

Geef een reactie

