Eerste vervolg op experiment / First follow up experiment   8 comments

 

 

Herinner je je mijn experiment met de Bromelia? https://beatielenburg.wordpress.com/2017/07/18/experiment-2/
Welnu, speciaal voor Henk is hier een eerste vervolg. Vlgs mij slaat het aan. Zoals je kunt zien komt er een nieuw blad tevoorschijn. Ik heb de stek nu op mijn werkkamertje gezet, zodat hij wat meer licht krijgt. Wordt vervolgd. 🙂

—o0o—

Do you remember my experiment with the Bromelia? https://beatielenburg.wordpress.com/2017/07/18/experiment-2/
Well, especially for Henk here is a first follow-up. I think it’s going to work. As you can see a new leaf is appearing. I have put the cutting in my study so that it gets some more light. To be continued.

 

 

8 responses to “Eerste vervolg op experiment / First follow up experiment

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat schiet hemelwaarts. Het is nog even wachten tot er een rode ster in staat te prijken.

  2. Praat je wel tegen je plant? Moet je doen he Bea. 🙂

  3. Dat gaat volgens mij helemaal goed komen Bea!!

  4. Het stekje groeit prima Bea, en door jouw groene vingers gaat het vast goed komen.

  5. zo ver zo goed

  6. Great going 🙂

Geef een reactie

