Gloriosa   9 comments

 

Herinner je je mijn Gloriosa: https://beatielenburg.wordpress.com/2016/08/08/mijn-gloriosa-my-gloriosa/? Welnu, ik kan met enige trots vermelden dat de plant dit jaar zaad gezet heeft. Zie foto’s hier onder.

—o0o—

Do you remember my Gloriosa: https://beatielenburg.wordpress.com/2016/08/08/mijn-gloriosa-my-gloriosa/ ? Well, with a bit of pride I can now say that this year the plant has set seed. See pictures below.

 

 

Posted 13 september 2017 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , ,

9 responses to “Gloriosa

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat geweldig leuk Bea, dat gebeurd niet vaak neem ik aan.

  2. Dus volgend jaar weer een nieuwe plant er bij?? Leuk

  3. hopelijk lukt het om nieuwe te kweken

  4. Heel veel succes met het kweken Bea, het gaat jou vast lukken.

  5. Dit is zeker apart. Je kan het proberen of het doet. Je weet maar nooit.Succes met kweken. Groetjes,

  6. En nu maar duimen dat het wat gaat worden!

  7. Goed hoor en creatief gedaan Bea. 😏🍀

Geef een reactie

