Sinds mijn laatste bericht … / Since my last post …   12 comments

 

…heb ik mij bezig gehouden en hou ik mij nog bezig met het regelen van de nalatenschap van vader;
maar weer eens een interne verhuizing;
is Diesel op 28 februari jl. 4 jaar geworden;
heb ik een MRI-scan gehad en heb ik te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden aan mijn hernia.Dat laatste zal wel ergens in mei worden, want ik heb net bericht gekregen dat ik op 22 april a.s. een afspraak heb met de neurochirurg op de poli in Enschede.

—o0o—

…I have been and still am working on settling father’s estate;
another internal move for a change;
on Febrary 28 Diesel had his 4th birthday;
I had an MRI-scan and have been told I have to have an operation on my slipped disc. The last will probably be somewhere in May, because I just received word I have an appointment with the neurosurgeon in the policlinic in Enschede on the 22nd of April.

 

12 Reacties op “Sinds mijn laatste bericht … / Since my last post …

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Wens je veel sterkte Bea. Hoe combineer je dat met Diesel? Je zult wel hulp hebben he?

    • ‘s-ochtends vroeg laat ik Diesel even in de tuin voor z’n ochtendplas. Vervolgens ga ik rond half tien al naar gelang ik het volhou tussen de 20 en 40 min. met hem in het bos wandelen. ‘s-Middags rond half vier nog een keer en ‘s-avonds lopen mijn zoons om en om de laatste p&p-ronde met hem.

  2. mogge Bea
    dus je verveeld je niet begrijp ik wel
    suc6 met alles
    en geniet de zon

  3. Het is allemaal in een paar woorden omschreven, maar weet drommelsgoed dat je zware tijden moet doorstaan.Wens je heel veel kracht en sterkte toe Bea. Gelukkig heb je je zoons dichtbij je, zulke hulp komt goed van pas. Liefs!

  4. Zag je berichtje, had het druk. Bel je binnenkort wel ff. Gefeliciteerd met Diesels jaardag! Ik hoop dat je alles gauw ‘achter de rug’ hebt! 😉 Maffe uitdrukking evenzogoed, grinn, sterkte!
    ♥♥♥

  5. Een klein berichtje, maar met grote inhoud.
    Veel kracht toegewenst, het is allemaal niet niks…..
    Dikke knuffel! Ook voor Diesel!

  6. Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je lieve Diesel, wat een nare tijd voor je, ik wens je heel veel sterkte toe want dat heb je wel nodig. Hug, Ann.

  7. Van harte met Diesel. En dat je alles hebt kunnen doen met zo’n zere rug. Je bent een bikkel.
    Veel sterkte met alles. Groetjes Anna

  8. Alles lijkt onderste boven….. wat erg dan het niet zo goed gaat Bea, het verlies van je vader en dan je gezonheid, woont Diesel niet meer bij je?
    begrijp het even niet maar snap dat je niet volop voor hem kan zorgen in verband met je rug. Nog even wachten dan is het zover….je operatie.
    Hoop dat het stukken beter met je zal gaan. Lieverd van harte gefeliciteerd met Disels verjaardag…de schat.
    Sterkte xxx

  9. Sterkte met je rug en het regelen van al die administratieve zaken. Een operatie aan je rug zal vast uitkomst bieden.

  10. Hoi Bea, hoe gaat het met je…? Hoop stukken beter.
    Veel sterkte! xxx

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.